دیروزمون

خرید بک لینک
دیروز با یاس هم حرف زدم :))

چقد خواهرانه برام حرف زد :))

با اون حجم از اتفاق دیروز من تا نصفه شب بیدار بودم فک کردم

من بعد حرفایه یاس تصمیمم جدی بود ولی درست وقتی ک نباید میومد و اومد و گفت حالش بده و در نهایت هم گفت دوست دارم :))))

زندگیه من همینقد مزخررفه :))

ولی ته دل بهش بی حس نیستم ولی چهارماه فقط مونده :))

باید همه چیو تا آخر هفته مشخص کنم :)

باید تلاشمو کنم گوشیو بزارم کنار :]

حرفایه یاسی خیلی کمکم کرد

امیدوارم اوضاع بهتر پیش بره

من ک صفر صفر نیستم فقط میخوام تلاشمو زیاد کنم ^^

مرسی خدا :))))

لحظه گرگ و میش:))...

ما را در سایت لحظه گرگ و میش:)) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 14:02

صفحه بندی