چقد خواهرانه برام حرف زد :))
با اون حجم از اتفاق دیروز من تا نصفه شب بیدار بودم فک کردم
من بعد حرفایه یاس تصمیمم جدی بود ولی درست وقتی ک نباید میومد و اومد و گفت حالش بده و در نهایت هم گفت دوست دارم :))))
زندگیه من همینقد مزخررفه :))
ولی ته دل بهش بی حس نیستم ولی چهارماه فقط مونده :))
باید همه چیو تا آخر هفته مشخص کنم :)
باید تلاشمو کنم گوشیو بزارم کنار :]
حرفایه یاسی خیلی کمکم کرد
امیدوارم اوضاع بهتر پیش بره
من ک صفر صفر نیستم فقط میخوام تلاشمو زیاد کنم ^^
مرسی خدا :))))
لحظه گرگ و میش:))...ما را در سایت لحظه گرگ و میش:)) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78